środa, 4 lutego 2015

WITAJCIE W FABRYCE SZYKU :-)

Witajcie w moim świecie, który nazwałam Chic Factory. Może trochę przewrotnie, ale też trochę na serio... 




Chciałabym podzielić się z Wami tym, co mi w duszy gra. Wyrażam to, co twórczością moich rąk. Często są to wytworne stroje i dodatki do nich oraz elementy wystroju wnętrz. 

Zaglądajcie do mnie, gdy tylko przyjdzie Wam na to ochota. Postaram się jak najczęściej pokazywać tu wszystkie nowości, które powstają w mojej pracowni, która od niedawna już nie tylko jest miejscem, gdzie oddaję się swojej pasji. Teraz moja pasja, to także moja praca, a co za tym idzie - każdy może przyjść do mnie i zamówić coś ładnego dla siebie lub bliskich.



Zapraszam 
do 
PRACOWNI CHIC FACTORY
w Ostrowie Wielkopolskim 
ul. Królowej Jadwigi 22. 

Jeśli nie możesz odwiedzić mnie osobiście, to wystarczy zadzwonić: 511 202 225 lub napisać e-mail: iza.sutarzewicz@gmail.com



1 komentarz:

  1. Ja właśnie z tych co nie lubię FB. Szkoda mi było, że tak długo nie mogłam podglądać Twojego bloga. Mam nadzieję, że obecnie się to zmieni.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń